Syklo painottaa fokustaan yhä rohkeammin energiatuotannosta materiaalien kierrättämiseen

Tuoreen kilpailukykyanalyysin valossa uudet kierrätysratkaisut sekä satsauksemme asiakaspalveluun tekevät kiertotalousyhtiö Syklosta yhä palvelualttiimman kumppanin. Tuoreen tutkimuksen mukaan 74 prosenttia vastanneista haluaa syventää yhteistyötä kanssamme.

Syklon liiketoiminnot kokonaisuutena ovat ottaneet suuren harppauksen viimeisen vuoden aikana. Asiakkailtamme keräämämme tutkimustiedon perusteella olemme kehittyneet edellisvuodesta kaikilla kilpailukyvyn osa-alueilla yli keskiarvojen.

Investoimme moderniin muovinkierrätyslaitokseen

Tavoitteemme on jatkossakin ohjata Syklon kiertotaloustoimintaa määrätietoisesti seuraavalle tasolle, kertoo Syklon toimitusjohtaja Teemu Koskela.

”Tunnen kiitollisuutta jokaisesta Syklon asiakkuudesta ja kumppanuudesta. Olemme tehneet yhdessä asiakkaidemme kanssa nöyrästi jatkuvaa kehitystyötä, jota myös kilpailukykytutkimuksen tulokset tukevat. Seuraavaksi fokusoimme liiketoimintojamme materiaalien kierrättämiseen ja satsaamme Hyvinkään muovinkierrätyslaitoksen käynnistämiseen. Haluamme muovin tehokkaammin pois poltosta.”

Läheiset asiakassuhteet prioriteettina

Olemme tuoneet asiakaspalveluumme lisäresursseja kuluneen vuoden aikana. Mieltä lämmittävää olikin huomata tutkimustuloksista, että peräti 74 prosenttia vastanneista toivoo kanssamme lisää yhteistyötä. Palvelujamme suositellaan mielellään myös muille. Tätä suositteluastetta kuvaava NPS-lukumme oli jo viime vuonna hyvällä tasolla (25), mutta kehittyi vuoden aikana erinomaiselle tasolle 42.

”Pidämme kiinni aktiivisista vuorovaikutussuhteistamme ja haluamme olla helposti tavoitettavissa. Kehitämme yhteydenpitoamme suunnitelmallisesti eteenpäin sekä etsimme keinoja parantaa reagointinopeuttamme sekä kykyämme auttaa asiakkaitamme”, toteaa asiakkuuspäällikkö Laura Kemppainen.

Oulun erillisjakeiden vastaanotto saa kehuja

Syklon valttikorteiksi asiakkaidemme kommenteissa nousevat laajentunut tuotevalikoimamme sekä sijaintimme Oulussa ja Hyvinkäällä. Toisaalta vastauksissa toivotaan esimerkiksi jätteiden kuljettamiseen yhteistyötä paikallisten pienyrittäjien kanssa.

”Tarjoamme jo nyt toimivia kierrätysratkaisuja ihan kärkipäässä ja tuomme lisää uusia materiaalireittejä asiakkaillemme tulevan vuoden aikana. Kehitämme myös vuosi sitten julkaisemaamme Syklon mobiilisovellusta”, kertoo kiertotalouspäällikkö Heikki Harju-Autti.

Käymme tarkasti läpi aina kaikki asiakaspalautteet, jotta voimme vastata tarpeisiin entistäkin paremmin. 

Lämmin kiitos kaikille vastanneille!

Toteutimme analyysin yhdessä Ratkaisutoimisto Seedin kanssa nyt neljättä kertaa. Iso kiitos kaikille Syklon kilpailukykytutkimukseen osallistuneille!

Viedään jatkossakin maailmaa yhdessä kohti tehokkaampaa kiertotaloutta!

Yhteystiedot:

Laura Kemppainen, Syklo Oy:n asiakkuuspäällikkö.

Laura Kemppainen
Asiakkuuspäällikkö
+358 40 553 6191
laura.kemppainen@syklo.fi

Heikki Harju-Autti
Kiertotalouspäällikkö
+358 44 703 3610
heikki.harju-autti@syklo.fi

Teemu Koskela Syklon toimitusjohtaja.

Teemu Koskela
Toimitusjohtaja
+358 50 400 8721
teemu.koskela@syklo.fi